Skip to content
  • Gratis verzending vanaf € 50,- excl. btw
Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen 

    Hoe kan ik bestellen? 
Je kunt 24 uur per dag bestellingen plaatsen via onze webshop. Daarnaast kun je op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur ons telefonisch bereiken voor advies en vragen. 

•    Hoe kan ik een account aanmaken?
Via de button ‘Account’ kun je je registeren als nieuwe klant. Na de registratie ontvang je een login en kun je zelf een wachtwoord aanmaken. Je kunt je aanmelden als particuliere of als zakelijke klant.  

•    Wat zijn de verzendkosten van een bestelling? 
Wij rekenen vanaf €50 euro excl. BTW  geen verzendkosten. Voor alle bestellingen onder de 50 euro excl. BTW rekenen wij verzendkosten van €6,95 euro

•    Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
Indien de bestelde producten voorradig zijn leveren wij je bestelling binnen 48 uur bij je af. 

•    Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen? 
Wij hebben geen fysieke voorraad in ons inspiratiehuis. In overleg is het mogelijk een bestelling via de webshop bij ons te laten afleveren om het vervolgens bij ons af te halen.  

•    Hoe weet ik of een product op voorraad is? 
Bij elk product zie je direct in het groen of het product op voorraad is en hoeveel er op voorraad zijn. Indien het product niet op voorraad is dan staat dit duidelijk in het rood aangegeven. 

    Hoe lang duurt het voordat een product weer op voorraad is? 
Dit verschilt per product en is van meerdere factoren afhankelijk. Wij kunnen dit niet altijd aangeven. Je kunt contact met ons opnemen als je meer informatie wilt. 

•    Een product is niet op voorraad, maar ik heb dit wel nodig. Wat nu?
 Je kunt het product alsnog bestellen. Het product wordt dan geleverd zodra het weer op voorraad is. Je kunt ook contact met ons opnemen. We helpen je graag met het zoeken naar een goed alternatief. 

•    Hoe kan ik betalen? 
Je kunt bij ons via Multisafepay veilig met Ideal betalen. Bestaande klanten die een account hebben kunnen ( na overeenstemming met ons) op rekening kopen.

•    Kan ik een product retourneren? 
Ja dat kan, binnen het gestelde termijn van 14 dagen, in de onbeschadigde en originele verpakking. Graag je retour aanmelden via verkoop@bijhardeveld.nl . We nemen dan binnen 48 uur contact met je op voor de verdere afhandeling. 

•    Hoe kan ik een product retourneren? 
Nadat je retour is aangemeld en goed gekeurd door ons, wordt je pakket opgehaald door onze transporteur.  

•    Zitten er kosten aan het retourneren van een product? 
Er worden verzendkosten gerekend bij een verkeerde bestelling door de klant zelf. In alle andere gevallen zijn de verzendkosten voor rekening van Hardeveld. 
 
•    Ik heb een vraag over een product hoe kan ik met jullie in contact komen? 
Je kunt een mail sturen naar verkoop@bijhardeveld.nl of telefonisch contact opnemen via 0318-540840. We helpen je graag verder. 

•    Hoe kan ik een klacht melden over een product, bestelling of levering? 
Klachten kun je mailen naar verkoop@bijhardeveld.nl met een duidelijke beschrijving van de klacht eventueel ondersteunt door foto’s. Graag voorzien van ordernummer, orderdatum en bedrijfsnaam. We nemen binnen 48 uur contact met je op over de verdere afhandeling van de klacht. 

    Wat zijn jullie openingstijden? 
Wij zijn op werkdagen geopend van 8.30 tot 17.00 uur. De webshop is 24 uur geopend. Voor een bezoek aan ons inspiratiehuis (voor ergonomische (zit)oplossingen, werkplekken, projectinrichting, interieuradvies, werkplekadvies en inspriatie), vragen we je een afspraak te maken. Zo weten we zeker dat de juiste adviseur alle tijd voor je heeft.  Je kunt dit telefonisch doen of via info@bijhardeveld.nl.